Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


20 Eylül 2013 Cuma

MASUM SİVİL PİLOTLARIMIZ 
BEYRUT'DA KAÇIRILDI

İki SİVİL Türk pilotu 9 Ağustos'ta İstanbul-Beyrut seferini yaptılar, dönüş seferini beklemek üzere, otellerine gitmek için, kabin ekibi ile birlikte bir servis minibüsüne bindiler. Servis aracı yolda silahlı kişilerce durduruldu, kaptan pilot MURAT AKPINAR ve II.pilot MURAT AĞCA kaçırıldılar
Önemli olan, neden ve kimler tarafından kaçırıldıkları değil, KAÇIRILMIŞ ve hâlâ ESARET ALTINDA olmalarıdır. 
Bu imza kampanyasının başlatıldığı tarihte (24 Eylül 2013) itibariyle esaretleri 46ncı gününü doldurmuştur. 
Kaçırılma sebebi ile ilgili, hiç bir bağ ve suçları olmayan pilotlarımızın, 1 ayı aşkın süredir esir tutulması kabul edilemez. Akpınar ve Ağca'nın hemen ülkelerine, merak ve ızdırap içinde olan ailelerine kavuşturulmasını bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder