Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


29 Mart 2014 Cumartesi

BU MEMLEKETTE YAŞAMANIN GEREĞİ

Siz bu memlekette yaşamıyor musunuz ?
Sizin oğullarınız, kardeşleriniz, eşleriniz bu savaşa gitmeyecek mi ?
Onların cenazeleri geldiğinde hala "çalarsan çal, yersen ye, sen benim "haşa" peygamberimsin" diyebilecek misiniz ?
Onu sevmeyen bir komşunuzun oğlu, sırf oy uğruna ülkeyi savaşa sokan bir namert yüzünden şehit olduğunda sevinecek misiniz ?
"Gönderirim 4 ajan, atarlar bu tarafa 3 füze, alın size savaş gerekçesi" diyebilen şerefsiz vatan hainlerini hiç mi lanetlemeyeceksin ?
Siz HIRSIZLARIN, KATİLLERİN VE KENDI EMELLERI UĞRUNA VATANINI SATMAKTAN ZEVK ALACAK KADAR GÖZÜ KARARMIŞLARIN işbirlikçisi mi olacaksınız ?
"Bunlar lobici, montajcı, casus lafları ile kandırılmaya daha ne kadar müsaade edeceksiniz ?
ARTIK GÖZÜNÜZ AÇILSIN,
ARTIK BU NAMERTLERİN OYUNCAĞI OLMAYIN,
BAKARA MAKARA DIYE KUTSAL KİTABIMIZLA ALAY EDENLER,
SIZDEN CESARET ALIYORLAR,
ATIN BUNLARA TOKADI ARTIK,
HİÇ OLMAZSA BUNLARA DA KIMSEYE DE OY VERMEYİN !
Ama şunu da bilin ki,
Bu pespayelerin arkasında durursanız,
Gelecek her şehit, onların anası ve de BEN
AHİRETTE YAKANIZA YAPIŞIR, HESABINI SORARIZ,
YÜCE RABBİM NE EDER,
ONU DA SIZ DÜŞÜNÜN !

Haluk Erpeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder