Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


29 Mart 2014 Cumartesi

İNLERİNE GİREMEDİN, DİBİNE GİRDİLER !

Meydanlarda
"Inlerine gireceğiz, inlerine" diye
Çemkiriyor 
Van münütçü zübük
Ulan ( senin tabirinle )
İlk tapeler 17 Aralık'ta açıklanmadı mı,
Sende demedin mi
Bunları bitireceğiz diye
13 Mart'ta, yani 3 ay sonra
Senin Dış İşleri Bakanın Ahmet Efendi'nin odasına giriyorlar,
Dinliyorlar, yayınlıyorlar,
ININIZİ BIRAKIN, DIBINIZE KADAR GIRDILER
Donunuzu alsalar haberiniz olmayacak be,
Bu mu devlet idaresi, bu mu devlet gücü
Haydi oradan zıpırlar,
Rezil ettiniz hepimizi,
Koskoca Türkiye Cumhuriyetini iki paralık ettiniz
Atamızın kemikleri sızlıyordur eminim
Çekin gidin pespayeler
Yerin taaa dine kadar yolunuz var !

Haluk Erpeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder