Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


29 Mart 2014 Cumartesi

SİYASİ TERCİHE GÖRE OY KULLANMAK, KOMİK !

Her daim çok gülmüşümdür, hayıflanmışımdır,
Bu cümleye de,
Onu sıkıştıkça kullanan, az gelişmiş ülkenin,
Hiç gelişmemiş, hep aynı yerde otlayan,
Yazar, politikacı, aydın takımına da
"Oyunuzu siyasi tercihinize göre KULLANIN" !
Kainatta tek " MUTLAK " vardır kardeşim
O da, evreni yaratan ve değiştirilmesi tahayyül bile edilemeyen yasalarını koyan
YARADAN !
İnsan denilen yaratılanın, sonsuz zaafları vardır,
İnsan sırf onu yemeyi tercih ettiği için,
Balkonundaki saksıda balık yetiştiremez.
Benim tercihim budur der ve günde 5 öğün sadece balık yerse,
Telef olur gider.
Hele, hele kokmuş balık yerse daha da çabuk gider.
Ben muhafazakarım, DOLAYISIYLA,
Siyasi tercihim de AKP dir diyorsan,
Kokmuş balığı yemeyi sürdürürsen,
Geberip gittiğinle kalmazsın,
Yanında, çocuklarını, komşularını, sevdiklerini,
Özetle, ülkeni de götürürsün.
O zaman tek mutlak gücün, YARADANIN sana verdiği nimeti kullan,
AKILLI OL, ARTIK KOKMUŞ BALIK YEME, YEDİRME,
INSAN GIBI YAŞA,

ADAM GİBİ ÖL !
Haluk Erpeden

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder