Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


10 Ağustos 2013 Cumartesi

HALA SİYASAL İSLAM PEŞİNDELER

MISIR'DA "Yapılacak ilk seçime bütün siyasi grupların katılmasına izin verilmelidir."
Bunu söyleyen TC Cumhurbaşkanı.
Daha önce AKP kanadından buna benzer talepler dinledik.
Amaç ne ?
Mısır'da halkın çoğunluğunun istemediği Siyasal İslam'ı
Yeniden tesis etmek.
Nasıl ?
Mübarek sonrası olduğu gibi,
Katakulliyle radikal islamcıların % 25 -30 la iktidara gelmelerini sağlayarak.
Mursi böyle geldi, ilk işi anayasayı şeriat hükümleri ile donatmak oldu.
Millet uyandı, ancak, darbe oldu.
Mutlak Çözüm,
Tüm ULUSAL siyasi görüşlerin ve batının samimi kanadının katılımı ile,
YENİ VE DEMOKRATİK BİR ANAYASA
Halkın desteği referandum ile alınmalı.
SONRA seçim.
YOKSA, bizimkilerin önerdiği gibi anayasasız bir seçim, 
Malumun ilanı ve tekrarı olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder