Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


10 Ağustos 2013 Cumartesi

PİLOTLARIMIZ NEDEN KAÇIRILDI, SORUMLU KİM ?

Evvel zaman içinde,
Lübnanlı Şii Hacı Adayları, kutsal yerleri ziyaret için,
İran'a doğru yola çıkarlar.
Suriye'den geçerken,
İLKEL(i) Dış Politikacı Ahmet Efendi'nin dostları,
ÖSO tarafından rehin alınırlar.
Yakınları "sizin bunlarla aranız iyi, lütfen kurtarın" derler,
Ahmet Efendi ve Muktedir "iri" düşünürler ya,
"Meraklanmayın, elinizde bilin" buyururlar, ailelere.
Gel zaman, git zaman,
Rehinelerin aileleri, kazın ayağının başka olduğunu anlarlar, ama,
Aradan yıl geçmiştir.
"Bizde bu palavracıların milletinden rehin alalım da,
Akıllansınlar"
Şii Hacılar ve Türkiye.
NE ALAKA
GEL DE BUNU AHMET EFENDİYE ANLAT !
Pilotlarımız acı ve korku içinde bekleşiyorlar.
Yetiş İsrail !

2 yorum:

  1. Fevkalade.. Kutlarım Haluk bey. Hayırlı olsun blogunuz.4. izleyiciniz ben oldum. Dilerim kısa zamanda 500lere 1000 lere ulaşır izleyici sayınız. Başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülsüm Hanım,
      Eleştirilerinizi bekliyorum. Selamlar

      Sil