Bir Seyler Yazmak

Merhaba,

Oğlum, baba bloguma bir şeyler yazdım, okur musun, deyince, önce o da nedir diye irkildim. Sonra, bu konudaki bilgisizliğime içerledim ve çaktırmadan soruşturmaya başladım.

Acaba bende BİR ŞEYLER yazabilir miydim?

Bakalım göreceğiz.

Saygılarımla,

Haluk Erpeden


12 Ağustos 2013 Pazartesi

SABAH - ZAMAN TARTIŞMASINDAN İNCİLER (!)

"Dumanlı : “Cemaat içinde anket yapmışlar da büyük bir çoğunluk ‘Kim ne derse desin oyum AK Parti'ye…’ demiş. Bunu uyduranların niyeti önde görünenleri itibarsızlaştırmak olmasa gülüp geçmek lazım."

Şimdi, her şey tamam, oyu kim alacak, kim verecek.

"Yahu siz çekilin bir aradan!
değil birkaç sene önce, önemli bir siyasî figür gazeteyi ziyaret etti. Daha hoş beş diyemeden Başbakan Tayyip Erdoğan aleyhine verip veriştirmeye başladı." "O, şimdi AK Parti'nin önemli adamlarından biri oldu."

AKP nin has adamı biziz, siz sonradan olmasınız. Kenara çekilin de biz işimizi yapalım.

"Cemaat böyledir, Cemaat organlarında yazanlar iktidar yanında yer almaz" demeyin sakın.
Ben 28 Şubat post-modern darbesinde çok kısa süre Zaman'da yazmak imkânına kavuştum. Ama dönemin sorumlularından biri olan Mesut Yılmaz'ı eleştiren cümlelerim yazılarımdan çıkarılmak istendiği için ayrıldım Zaman'dan."

Ben her devrin adamıyım. Hala anlayamadınız mı? Siz bugün var, yarın yoksunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder